چه کج رفتاری ای چرخ... چه بد کرداری ای چرخ...
سر کین داری ای چرخ...
صبر دردناکه...خیلی دردناک...یه جایی هستم که یکی بیاد بگه از ابن جا به بعدش با من...تو دیگه خسته شدی...
رد پای باران......
ما را در سایت رد پای باران... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت: 20:54